کارگاه آموزشی مربی یوگای خنده

با شرکت در کارگاه 2روزه آموزش مربی یوگای خنده، شما هم می‌توانید به گروه بزرگ مربیان یوگای خنده ایران بپیوندید، مربی یوگای خنده شهرتان شوید و مدرک بین‌المللی با شماره ثبت (کد ریجستری) دریافت کنید. برای شرکت در این کارگاه به هیچ مهارت و تخصصی جز عشق و علاقه شما به شادی و خنده نیاز نیست. پس از این دوره می‌توانید خنده بیشتری را وارد زندگی شخصی و شغلی خود بکنید و آموخته‌هایتان را به اعضای خانواده، دوستان و همکاران انتقال دهید. همچنین می‌توانید به شکل رسمی‌تر و به عنوان یک شغل دوم از مهارتتان بهره‌برداری و درآمدزایی کنید. ما با بیش از 20 سال پیشینه خندیدن و خنداندن، پرورش بیش از 750 مربی یوگای خنده در 50 کارگاه آموزشی و برگزاری ده‌ها همایش و کارگاه خنده در شهرهای گوناگون ایران، شما را به انسانی شاد و همیشه خندان و مربی کاربلد یوگای خنده دگرگون خواهیم کرد و در مسیر زیبا و معنوی شاد زیستن همواره همراه شما خواهیم بود. یادتان باشد که شرکت در این دوره پایان کار نیست و همراهی ما با شما همیشگی است.

دوستداران یادگیری هنر خندیدن و خنداندن می توانند برای شرکت در کارگاه آموزشی مربی یوگای خنده با شماره تلفن های زیر تماس بگیرند:

88659130- 091243330415

یا به موبایل زیر در واتساپ یا تلگرام پیام دهند:

 09124333015

توجه: 51مین کارگاه آموزش مربی یوگای خنده  27 و 28 اردیبشهت 1403 برگزار خواهد شد. ظرفیت پذیرش در این کارگاه حداکثر 20 نفر است.

 مربیان تازه‌نفس یوگای خنده

شرکت‌کنندگان در 50مین کارگاه آموزش مربی یوگای خنده که بهمن ماه 1402 با تدریس مجید پزشکی، مستر و بنیان‌گذار یوگای خنده در ایران در شهر تهران برگزار شد.

 

 به ما بپیوندید

مشترک خبرنامه ما شوید .